IV Ogólnopolska Studencka Konferencja Neonatologiczna

15.03.2025

4334

Informacje o zarządzie SKN Neonatologii, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka IP-CZD

Studenckie Koło Naukowe Kliniki Neonatologii, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie zrzesza studentów Uczelni Łazarskiego, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Pod okiem Opiekunów – Agaty Szczepkowskiej oraz Michała Zarzeckiego realizujemy spotkania wykładowe oraz praktyczne. 

Spotkania odbywają się raz w miesiącu – zaczynają się prelekcją jednego z członków koła, popartej merytorycznym oraz praktycznym komentarzem opiekunów. Każdy członek SKN ma możliwość uczestniczenia w dyżurach medycznych w Klinice Neonatologii, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”. 

Dodatkowo po raz kolejny zapraszamy do udziału w organizowanej przez nas Ogólnopolskiej Studenckiej Konferencji Neonatologicznej NeoCentrum Junior. Spotkanie to jest niesamowitą okazją dla początkujących naukowców, aby podzielić się wynikami swoich badań naukowych i dotychczasowych cennych obserwacji klinicznych z rówieśnikami, pomagając kształtować przyszłość polskiej medycyny. Ponadto, niniejsze wydarzenie, uświetnione obecnością cenionych ekspertów chcących podzielić się swoją bezcenną wiedzą i doświadczeniem, z pewnością zainspiruje i umocni kolejnych adeptów do stawiania kroków na tej niesłychanie trudnej neonatologicznej ścieżce. Mamy nadzieję, że będzie to zaledwie zaczątek współpracy międzyuczelnianej na polu naukowym i klinicznym oraz zawierania długoletnich znajomości.

Przewodniczący SKN Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka IP-CZD w roku 2024/2025: 

Uczelnia Łazarskiego: 

Daria Włosek 

Daria Osowska 

 

UKSW: 

Anna Wolszczak  

Katarzyna Oszast 

 

Możesz skontaktować się z Nami poprzez: 

 


Daria Włosek i Daria Osowska
Katarzyna Oszast
Anna Wolszczak
Lek. Agata Szczepkowska
Lek. Michał Zarzecki

Spotkania koła w teorii i praktyce